Services

Marrys Hostess: het bureau die allerlei evenementen voor u tot in de puntjes kunt verzorgen. Bij ons bent u aan het juiste adres voor weddingplanners, evenementen organisatoren en het inzetten van hostesses op evenementen en beurzen. Tijdens het hosten van uw evenement of beurs zorgen wij er voor dat merken, producten en diensten op doeltreffende wijze onder de aandacht worden gebracht van uiteenlopende doelgroepen, op verschillende locaties en de variabele tijdstippen.

Als u Marrys Hostess inschakelt voor een evenement, zullen wij eerst globaal bespreken wat voor evenement u wilt organiseren en wat uw eisen zijn. In een tweede gesprek zullen wij vervolgens in detail uw wensen bespreken en met u meedenken. Vervolgens ontvangt u van ons een overzichtelijk draaiboek, waarin de hele planning van het evenement beschreven staat. In een derde gesprek zullen wij dit draaiboek uitgebreid met u doornemen. Ondertussen houden we natuurlijk telefonisch contact.

Hostesses

Al onze hostesses hebben een feilloos gevoel voor gastvrijheid en zullen uw gasten altijd ontvangen met een glimlach. Want wij begrijpen als geen ander hoe belangrijk een warm ontvangst en goede service is voor de totaalbeleving tijdens een evenement.

Bruiloften

Naast alle andere werkzaamheden is Marrys Hostess vooral gespecialiseerd in het organiseren van bruiloften. Marrys Hostess zorgt voor een unieke en onvergetelijke ervaring voor de perfecte trouwdag.

Evenementen

Bij Marrys Hostess kunt u het organiseren en hosten van uw evenement volledig uit handen laten nemen. Wij beschikken over enthousiaste medewerkers die niets liever doen dan werken op een festival of evenement.

Verkoop

Marrys Hostess heeft een team van top verkopers in huis die naast hun verkoop skills klanten ook ondersteunen en informeren en daadwerkelijk zorgen voor meer aankopen of brand identity.